آرزوها
آرزوها



 

و   پروانه

امروز یکشنبه دوّم فروردین ماه 1388

کلبه ی عشق ما شاهد یه مهمونی به مناسبت سال جدیده ؛ من و پری بانو تصمیم گرفتیم

این جشن رو کنار هم و با شما کنار سفره هفت سین خودمون بگیریم و سال جدید رو با شادی آغاز کنیم

کلبه ی عشق ما کارت دعوت نمی خواد هر کسی از هر جائی می تونه حضور داشته باشه و باعث

خوشحالی ما بشه  

راستی برای تبریک به هم و دید و بازدید کلیک روی اسم همدیگه فراموش نشه

منو پری بانو این آپ رو به صورت مشترک می نویسیم ، موافقین همراه ما باشین ؟

پس بفرمائید داخل ، دم در بده

 

افشین با یه سینی چای وارد اتاق پذیرائی می شه ؛ سفره ی هفت سین در گوشه ی سمت راست

اتاق بهش چشمک میزنه

همه ی دوستانمون برای تبریک سال نو اومدند ؛ افشین داره براشون شیرینی تعارف می کنه .

پروانه خطاب به افشین میگه :

ببین افشین ! سارا جون   

اومده ؛ همون که هر وقت آپ می کنیم بهمون سر میزنه

همون که یه کلبه ی تنهائی داره و ما با خوندن نوشته های قشنگش ، دلمونو صفا می دیم

همون که یه  قلب شکسته تو وبلاگش داره که با چسب زخم پانسمانش کرده . ولی دلی که شکست ،

دیگه شکسته !

سارا جان آرزو می کنیم که در سال جدید خدای خوبمون دست محبتی بر سر و قلبت بکشه.

 

بانوی پائیزی  

پیش سارا نشسته ؛ با اینکه پائیزیه ولی دلش بهاریه

نوشته های قشنگی داره . اون قطره های شبنم تو وبلاگش هم که آدمو یاد باران بهاری می اندازه .

براش آرزو می کنیم که دلش همیشه بهاری باشه .

 

ملینا جون  

هم لطف کرده و اومده . اون همیشه نوشته هاشو به قشنگترین

بهونه ی زندگیش که تنهاش گذاشته ، تقدیم می کنه

افشین ، ملینا رو یادت میاد ؟ همون که کنجکاو شده بود که من و تو چه نسبتی با هم داریم

افشین : آره بانو ، مگه میشه ملینا رو از یاد برد ؟ همیشه با حضورش و کامنت های قشنگش صمیمیت

رو مهمون ما می کنه امیدواریم که زندگی ملینا هم پر از شکوفه های امید باشه

 

جای لیلا جون  

در جمع مون خالیه ! آخه این روزها در غم از دست دادن یکی از عزیزانش داغ داره

افشین لیلا همون دختر نازیه که حرفای دلتنگی اش به دل می شینه . یادت اومد ؟

افشین : لیلا خانوم جاتون خالیه و یادتون باشه زندگی در گذره و یاد عزیزانمون همیشه جاودانه خواهد

بود . امیدواریم خدا به لیلا صبر بده و او هم در سال جدید شوق غنچه بودن را تجربه کنه و مثل گلهای

بهاری همیشه با طراوت باشه .

 

افشین ببین سیاه خان  

هم اومده . همون پسر خوبی که به کلبه ی ما لطف داره و مرتب یادمون می کنه

همون که با شیطونی هاش میخواد ما رو به جون هم بندازه

افشین : کوش ؟ کوش ؟ پس کجاست ؟ مگه دستم بهش نرسه

همون که یه وبلاگ به اسم « گلبوته های کربال » داره  ( البته من نمیدونم کربال یعنی چه ) .

همون که هنوز 15 سالش نشده بود عاشق خانم همسایه شده بود . یادت اومد ؟

براش آرزوی سلامتی می کنیم و از خدا می خواهیم در سال جدید باز هم به ما سر بزنه و تمام روزها و

شبهای سال را با خورشید ایمان و ستارگان عمل صالح روشن کنه و همیشه دلش شاد باشه

افشین : اینه هاش پیداش کردم داشت تو آشپزخونه با شیرینی ها یه کارائی می کرد

 

عرفان جون 

هم که با تیپ رسمی مجلسی اون بالا نشسته و خودشو گرفته

همون که روی تابلوی وبلاگش نوشته « مرگ بر هر چی عاشق کشه ! »

خودش که می گه من تنها ترین آدم رو زمینم . اون تمام نوشته هاشو تقدیم می کنه به بهترینش

آفرین به این همه وفا و پایداری در عشق

از خدای خوبمون می خواهیم که در سال نو به عرفان روحی شفاف عطا کنه و به سر زندگی و شور

عاشقانه رهنمون بشه .

 

پروانه : " افشین از مهمونا پذیرائی کن . اینقدر هم نق نزن که خسته شدی . خب مهمونا دوستان تو هم

هستند "

افشین : البته ، چشم ؛ به روی چشمم ، اما بانــــو فکر کنم یادت رفته من از همون اول با سینی چائی

که دادی دستم  ، دارم ازشون پذیرائی میکنما ، ولی باشه نوبت شیرینی و میوه هم میرسه

 

    

 

نازنین جون  

که با وقار  و متانت تمام ، اینجا پیش خودم نشسته

چندین بار مهمون کلبه مون شده . با وبلاگ ( فریاد عشق )

یه دختر شمالی با صفا . انصافاً مطالب قشنگی می نویسه . چه عکسای نازی داره تو وبلاگش

یه ساعت خوشگل هم داره که عاشقانه تیک تاک می کنه

یواشکی تو گوشش نجوا می کنیم : نازنین جان در این روزهای بهاری اگه سراغ قلبت رو نگیری ، با بهار

محرم نخواهی شد

پرواز را تمرین کن و حالت را از اسارت بی حالی و رخوت بیرون بکش و به نشاط برسون

موفقیتت در سال جدید آرزوی من و افشینه .

 

اشکان آقا  هم اینجاست . همون که با انتخاب شعر های زیبا ، بازدید کننده هاشو به

شوق وا میداره . امیدواریم که جوانه های تازه ی امید را همیشه بر شاخه های وجودش شکوفا ببینه .

 

مبین جان  

عیدت مبارک . تو هم خیلی خوش اومدی . افشین مبین رو می شناسی ؟

مدیر وبلاگ « سیمای دلربای جهنم » رو می گم

خودش می گه : « من دایره ای هستم که چندین سال است دارم از روی قله ی کوهی سر می خورم ...

» این روزا هم سالروز تولدشه

تولدت مبارک مبین . انشاالله صد سال که نه بلکه همیشه زنده باشی و همیشه بهار

افشین ! مبین باید دو تا شیرینی بخوره . یکی بخاطر عید و یکی هم بخاطر جشن تولدش

افشین : مبین جان اول تولدت مبارک باشه ، دوم اینکه بانو چرا باید دو تا شیرینی بخوره ؟

تازه باید شیرینی تولدشو هم ازش بگیریم

شوخی میکنم ؛ مبین جان انشاالله همیشه صحیح و سالم کنار عزیزانت زندگی کنی

پروانه :

سحر ، شیوا ، کتایون ، شینا ، لیلی ، امید ، تینا ، آقا رضا ( نایت اسکین )

و تموم عزیزان دیگه ای که به ما سر زدن و با حضور سبزشون کلبه ی ما رو بهاری کردند

من و افشین سال نو را به همشون تبریک می گیم و آرزو می کنیم که

روزهایشان را با ترنمی تازه و زمزمه ای نو و هیاهوئی بدیع آغاز کنند و همیشه شاد و سربلند باشند

....

افشین : همه ی گفتنی ها رو پروانه جان گفت فقط کلام آخر اینکه

از همه ی شما دوستای خوبم و اینکه حضور داشتین بـــــــی نهـــــــایت ممنونم

سال خوب و پر برکتی رو براتون آرزو میکنم

و همینطور یه تشکر ویژه دارم از پروانه جان که واسه تدارک این جشن همه چیز رو آماده کرد

واقعاً خیلی زحمت کشید خیلی وقت گذاشت و باعث شادی دل ما شد ممنونم پروانه ی عزیزم

امیدوارم تو این سال جدید همیشه سلامت باشی همیشه شاد باشی همیشه موفق باشی

و یه زندگی خوب و خوشی رو آغاز کنی و من تموم عشقم رو پات بریزم

و همونطور که تو به من صادقانه و بدون هیچ انتظاری عشق و اُمید هدیه کردی

من هم با تمام احساسم دلت رو در میان امواج بیکران عشقم میگیرم

و با تو صادقانه و عاشقانه در بهاری که بوی تو رو داره همراه میشوم

تنها آرزوم در لحظه ی تحویل سال جدید شادی و خوشبختی تو در کنارمه

خب رسمه که عید بهم عیدی میدن ، پس چرا من به بانوی گلم عیدی ندم ؟

پروانه جانم هر چند ناچیز و کمه ، اما یادگاری میمونه

 

به همراه بهترین آرزوها برای محبوبم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 2 فروردين 1388برچسب:, ساعت 1:29 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar